Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under september 2011

Av Mimmi - 24 september 2011 09:38

Jag skulle ha skrivit mer igår men min datoor gjorde en väldans protest -.-''

Den bara stängde ned sig själv O.O

Men jag fick igång den nu så idag ska jag nog blogga för det mesta :)

Jag mår mycket bättre idag också så det är skönt :)

Okej det var allt jag behövde skriva.

Av Mimmi - 23 september 2011 17:57

Hejsan igen :)

Har inte alls mått bra idag :(

Har haft feber. Men jag känner mig bättre nu så jag tänkte jag skulle blogga :)

Så idag börjar jag med dagens låt som får bli Miyavis senaste låt ;)

Här får ni honom med låten "Strong" :D

Av Mimmi - 21 september 2011 20:06

Hejsan :)

Jag har mina släktingar hos mig och de är från Amerika ^-^

Jag hade glömt att skriva det förut. De kom i söndags, så de har varit här nu ett litet tag :)

Men de åker imorgon så då har jag mer tid vid datorn och då ska jag se till att blogga mer ^-^

Har haft lite mer tid idag, men den spenderade jag på att försöka lära mig dansen till Shinees låt Lucifer X)

Kanske kommer en video upp snart ^-^

Eller kanske inte X) (får öva mycket mer innan)

Det var allt jag behövde säga så nu måste jag gå för de andra sitter och väntar.

Hejdå och kram på er ♥


Av Mimmi - 19 september 2011 20:53

Här kommer ännu en countdown ^-^

YAAY!!! Royz får behålla sin plats som 1:a

\\( ^-^ )//

Av Mimmi - 18 september 2011 19:18

ÅÅhh, jag glömde att det var han födelsedag igår men jag skriver med det i vilket fall X)

Så jag hoppas att han hade en jättebra födelsedag igår!!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

お誕生日おめでとうございます!!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Mimmi - 17 september 2011 18:39

Hjälp!!! O.O

Lyssna på det här

This is unbelivable but it's really a GUY!!!! O.O

Från början tyckte jag det såg ut som en kille men jag trodde bara inte det för..........DEN RÖSTEN!!!!

Men det är bevisat och googlat, han är en kille som både kan sjunga feminint och maskulint.

Fast det maskulina låter också feminint då och då X)

Jag lägger upp en annan låt också så ni får höra när han sjunger både och.

Jag hittade en nu också där han bara sjunger maskulint :D

Wow O.O   En helt underbar röst där med XD

Av Mimmi - 16 september 2011 20:56

Den här låten med så många medverkande artister.

Det är inte klokt hur bra den är!!!

Här kommer det den underbara pv:n

Känner ni igen några artister??? :3

Men guuud!!! jag började gråta..... O.O

hehe X)

Men jag har bara tre ord som kommer fram nu och de är:

\\( ^-^ )// PRAY FOR JAPAN!!! \\( ^-^ )//

Av Mimmi - 16 september 2011 17:30

Garattis på dig Bou!!!! \\( ^-^ )//

Han var tidigare gitarrist i An cafe för er som inte vet ^-^

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Isn't he just adorable ^.^

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards