Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under november 2011

Av Mimmi - 30 november 2011 15:34

Jag har just nu packat mina grejer (inte helt färdig så jag fortsätter efter att jag skrivit detta)

Sen ska jag bara ta itu med matsäcken jag ska ha imorrn :/

Åhhh Jag kan bara inte vänta!!!!! ^-^

Goda nyheter om om våran shopping tid fick vi idag också :D Vi kommer få shoppa 3 timmar (troligtvis mer) men det är mycket bättre än 1 och en halv timmes tiden vi fick förut ;)

Så jag kommer inte att blogga imorrn eller på fredag för vi kommer hem typ 23:00 XD

Det var en annan sak också: Amanda, Jossi & Mae, Jag vill så gärna träffa er om ni har tid <3

Jag vet inte om jag hittar så bra i gamla stan så det vore bra om någon av er kan visa mig också XD

Okej det var allt för mig ;)

Jag får skriva mer på bloggen när jag kommer hem igen ^-^

Ni får en rolig video med Miyavi också ;)

Såg den på Amandas fb och den var ju så himla rolig XD

Kram på er alla då ♥

Av Mimmi - 29 november 2011 18:04

Hejsan :)

Ledsen för att jag inte blogga igår men min dator slutade helt att funka så nu sitter jag på pappas dator och skriver :)

Jag hatar verkligen hans tangentbord -.-''  (sjukt tröga tangenter)

Men jag överlever i alla fall XD

Min dator lämnade pappa in idag så vi får se när jag får tillbaks den :/

Men jag har 2 andra saker att se fram emot :)

1. Jag ska till Stockholm nu på torsdag ^-^

2. Mitt paket från CDJapan kommer snart (1 vecka typ)

Åhhh Jag kan bara inte vänta!!!!!!!! :DDDD

HAHA, omg Reita X) Helt otroligt likt O.O

Så satt jag säkert igår när datorn dog XD 

Av Mimmi - 27 november 2011 18:36

Idag fyller gitarristen i D=OUT år ^-^

Så ett stort grattis till Hikaru ^w^

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

  

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hopas han får en riktigt bra födelsedag ^-^

Av Mimmi - 27 november 2011 16:36

Mae's frågor:

Vad är det bästa med J-rock?

Att det är annorlunda och det finns så många olika sorters j-rock stilar ^-^


Om du var i Japan vad är det första du skulle göra?

Jag tror att jag skulle åka direkt till Harajuku och titta i några av mina favorit affärer och sen till Shibuya och kolla i alla musikaffärer ^-^


Favorit japanska stil?

Hmm... det står nog oavgjort mellan visual-kei och oshare-kei XD


Favorit J-rockare?

Den var svår :/ Jag kan inte riktigt säga en för om jag har ett favoritband så gillar jag alla medlemmar XD

Men om vi tänker bort banden och tar en solo j-rockare, så säger jag Miyavi  X)

 

Tack för dina frågor Mae och kram på dig ^-^ Du får en bild också:

 

På Rei-rei ^-^


Ama-Chans frågor:

1. Gillar du Kanon Wakeshima?

Ja jag gillar henne jättemycket ^-^ Började lyssna på henne efter att jag såg serien Vampire Knight :D

 


2. Vad är den konstigaste drömmen du drömt?

Jag har haft många konstiga drömmar ska jag säga XD

Men den första jag tänker på är när jag drömde att alla människor runt om mig blev til ödlor XD

Det var lite mardröms känsla ska jag säga dig O.o


3. Vad skulle du föredra: Gothic lolita el. Visual kei?

Visual-Kei :D

Tack för dina frågor och kram på dig :3 Du fär en bild också:

  

På Aoi ^w^

Det var jättekul att svara på era frågo så tack ännu en gång för att ni tog er tid att ställa några ^-^

Av Mimmi - 26 november 2011 19:45

Finns det något j-rock band du verkligen älskar?
Om det gäller deras musik så har jag rätt många ;)

The GazettE, Versailles, Royz, Uverworld, Spiv States, Alice Nine och många fler ;)

Sen finns det ju massa band som jag ännu inte hört så det finns säkert många där ute som jag också älskar ^-^

Hoppas att du känner att du fick svar på din fråga Jossi <3333333

Nyappy hugs på dig med och så får du en bild också ^-^

 

För att jag vet att du är ett litet Saga fan ^w^

Av Mimmi - 25 november 2011 18:00

Har inte haft någon på länge så varför inte ;)

Ställ vad ni vill så ska jag göra mitt bästa att svara på era frågor ^-^

Nu har jag ingen rolig bild där det står "frågestund" men det gör väl inget eller???

Det var väl inget mer att tillägga tror jag så, fråga på ;)

Till er alla läsare:     Love u all!!!

Av Mimmi - 25 november 2011 16:46

Jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit med bloggningen :(

Men men, det är bara att ta nya tag ^-^

Så jag ska se om jag hittar något bra att skriva om sen ;)

Men nu tänkte jag lägga upp en låt av bandet UVERworld som heter Baby Born & Go ;)

Så jag hoppas ni gillar den :)

Av Mimmi - 21 november 2011 19:15

 

Jag undrar varför men ibland känner man faktiskt så....

Fick den känslan när jag lyssnade på den sången.....

Ending themen till Moon Child♥ (får mig att gråta varje gång)

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards