Mimmi-jrocklover♥

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

HITT imorgon då ;)

Av Mimmi - 6 april 2012 22:41

Jag är taggad!! ^^

Jag har haft lite strul med tågbiljettter men jag tror det fixar sig nu (:

Har haft en massa grejer på gång och jag hinner faktiskt inte skriva så mycket mer nu utan nu ska jag lägga mig så att jag orkar hela dagen imorrn på Minifushion :D

Okej men det sista jag gör får bli att lägga upp en av HITT's låtar i alla fall ^^

Så här får ni JESSE 〜過去の君が訪ねて来たら

Den sitter i huvudet just nu så jag tänkte jag skulle lägga upp den xD

 
 
Koneko

Koneko

13 april 2012 22:24

Sv: hihi jag tror jag skrev fel
Funkar denna länk?
http://jrockismylife.tumblr.com/
Om inte då vet jag inte vad som är fel xD

http://animeamandas.blogg.se

 
MaE Xanthia

MaE Xanthia

16 april 2012 14:44

RE: Haha! Det är lugnt! Tack så mycket.
Jo, du får gärna adda mig. :-D

http://happynyappy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 22 maj 2012 17:56

Jag har inte varit aktiv alls känner jag med bloggandet och tja jag tror det beror på just att jag har två bloggar med olika intressen på och det känns liksom inte så personligt :/ Så nu vill jag bara meddela att jag har gjort en ny blogg på blogge...

Av Mimmi - 25 april 2012 19:50


Hej igen ^-^ Jag tänkte att jag kunde lägga upp det som jag spelade igår =) Jag spelar inte riktigt hela låten för jag hoppade över de svåraste delarna så att jag inte skulle stanna upp hela tiden xD Dessutom så spelar jag lite långsammare :3 (...

Av Mimmi - 24 april 2012 22:46

Okej nu har det varit konsert med elever på musikskolan igen ^^ Och den här gången gick det jättebra ^^ Jag spelade låten Luv Letter (fast det var vissa partier som jag fortfarande hade problem med så jag fick ta bort lite saker i låten, hehe) De...

Av Mimmi - 22 april 2012 20:42

Jag är så himla nere just nu   VARFÖR SKA ALLA KLÄDER SOM MAN HITTAR VARA FÖR SMÅ!?!?!?!?! Mamma sa att jag skulle få köpa ett par kläder till att ha på uppcon, från en sida som jag blivit förälskad i <3 Men när jag hittar något så passar ...

Av Mimmi - 18 april 2012 22:11

En låt som gått mycket i mina hörlurar ^-^ Love it <3 ^-^ ...

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards