Mimmi-jrocklover♥

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Jag har verkligen inte mått bra...

Av Mimmi - 17 april 2012 22:58

Jag har tänkt på att blogga om HITT och allt men strax efter det så blev det ett rent helvete.

Jag mådde skit dåligt av olika anledningar. Vill inte skriva det här dock (för jag vill inte att vissa ska se det)

Men i alla fall så har jag en vän som stöttar mig <3 Tack Ina <333 Thanks for being there :3

Okej men jag vill bara säga att det känns bättre (även fast det inte riktigt är över) men det kommer väl fortsätta i alla fall ett år till antar jag, vilket gör mig deprimerad och lite smått rädd också .____.

Men jag lever i nuet och just nu när jag sitter och skriver så känns det bra och så ska det va ^w^

Så lite kort om HITT konserten då ;) (rätt länge sedan nu <.<)


Men i alla fall xD Så tja jag åkte hemifrån vid kl 10 och sen tog tåget vid 10:30 till Göteborg och på vägen så gick mina två vänner på i Trollhättan (eller tja vänner och vänner, det kändes som jag var det där tredje hjulet som inte passade in)

Men i vilket fall så orkade jag inte låta det hindra mig från att ha roligt ^^

Så efter att ha åkt tåg i typ 1 och en halv timme så var vi i Göteborg :) Konventet hade inte insläpp förrän kl 2 så vi gick runt och kollade på lite saker här och där. Jag skulle köpa lite japansk tonkatsu sås till mamma så då gjorde vi det innan också (fast det var lite störande att gå runt med en ICA påse sen efter xD)

Sen så skulle de träffa ännu en "vän" eller vad man nu ska säga. Det var någon person som hon pratat med på internet och som skulle visa vägen till stället där konserten skulle vara. Han var rätt störande <.< och det slutade med att vi tyckte så allihop -.-

Men när vi kom fram så träffade vi en annan tjej som vi träffade på Uppcon förra året ^-^

Det var rätt skönt :) (kändes som man kunde vara med fler människor då :3)

Sen gjorde vi inte så mycket mer än att äta på  någon kina-restaurang. Så efter det var det dags för konserten :D

Det var inte alls många där, men det lät som vi var dubbelt så många xD

Eller tja jag blev typ döv för att det var en grupp tjejer till höger om mig som bara inte kunde sluta skrika <.<

Men annars var det superkul och HITT är ju bara för rolig xD

Sen efteråt när skiv-signeringen var så köpte jag dock inget :/ Så jag kunde inte få en autograf, men jag fick en kram i alla fall :D

Sen så när HITT hade gått så var det disco och det var kul det också men jag dansa typ inte (jag satt och pratade istället xD)

Sen var det slut och vi skulle ta tåget hem och jag kom inte hem förrän kl var 2 eller något xD (så jag var rätt trött då :3)

Men det var väl allt skulle jag tro (jag orkar inte skriva detaljer för det hade blivit vääääääldigt mycket xD)

Så här får ni en katt gif ;)

 

Love that cat :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 22 maj 2012 17:56

Jag har inte varit aktiv alls känner jag med bloggandet och tja jag tror det beror på just att jag har två bloggar med olika intressen på och det känns liksom inte så personligt :/ Så nu vill jag bara meddela att jag har gjort en ny blogg på blogge...

Av Mimmi - 25 april 2012 19:50


Hej igen ^-^ Jag tänkte att jag kunde lägga upp det som jag spelade igår =) Jag spelar inte riktigt hela låten för jag hoppade över de svåraste delarna så att jag inte skulle stanna upp hela tiden xD Dessutom så spelar jag lite långsammare :3 (...

Av Mimmi - 24 april 2012 22:46

Okej nu har det varit konsert med elever på musikskolan igen ^^ Och den här gången gick det jättebra ^^ Jag spelade låten Luv Letter (fast det var vissa partier som jag fortfarande hade problem med så jag fick ta bort lite saker i låten, hehe) De...

Av Mimmi - 22 april 2012 20:42

Jag är så himla nere just nu   VARFÖR SKA ALLA KLÄDER SOM MAN HITTAR VARA FÖR SMÅ!?!?!?!?! Mamma sa att jag skulle få köpa ett par kläder till att ha på uppcon, från en sida som jag blivit förälskad i <3 Men när jag hittar något så passar ...

Av Mimmi - 18 april 2012 22:11

En låt som gått mycket i mina hörlurar ^-^ Love it <3 ^-^ ...

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards