Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Mimmi - 31 juli 2011 20:45

Glömde nästan att det var Nao's födelsedag ^-^

Han blir då 31 :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hoppas han har fått en riktigt bra födelsedag ^-^

Av Mimmi - 30 juli 2011 19:56

Hej igen :3

Jag vet att många säkert redan vet om den här filmen, men det är lika bra att påminna om den ändå :D

Jag letade efter trailern för några veckor sedan men jag hittade ingen så jag lägger upp den nu ^-^

Anledningen till att jag har med den här, är ju såklart för att Gackt är med i denna filmen  \ ( ^-^ ) /

han spelar en samurai vid namn Yoshi.


Har ni inte sett en annan film som heter Moon child så gör det!!

Där har vi också Gackt som spelar Sho.

Det var allt för mig :D

Av Mimmi - 30 juli 2011 19:29

Ville bara skriva ett snabbt おたんじょうびおめでとう till Masahito Yamazaki eller som vi kallar honom, Maya ^-^

Han blev idag 32 :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

   

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hoppas din födelsedag är/var toppen :D


Av Mimmi - 29 juli 2011 20:19

Jag gjorde en ny katergori efter att jag hade skrivit förra inlägget.

Jag döpte den till Eternals eftersom alla de duktiga artisterna som gjort ett intryck på en kommer alltid att finnas kvar hos oss♥

Tycker alltid att det är jobbigt när sådant händer :'(

Men som sagt jag hoppas så himla mycket att jag inte behöver skriva i den här kategorin på väldigt länge v - v

R.I.P<333

    Isshi♥

Av Mimmi - 29 juli 2011 19:38

Jag läste på lite olika bloggar som skriver om det senaste inom j-rock och då såg jag att Isshi som var sångare i bandet Kagrra hade dött :'(....

Det stod att han hittades död hemma den 18 juli och det står inget om hur.

Bandet hade ju upplöst så jag letade inte så mycket på dem tyvärr så den här nyheten kom väl lite sent till mig :(

Jag har inte lyssnat på dem så mycket men jag älskade verkligen den här låten när jag hörde den för första gången. Det var också den första av deras låtar jag lyssnade på.

Låten heter Utakata


Här är deras sista pv innan de upplöste: Låten heter Chigiri

Av Mimmi - 28 juli 2011 20:03

Eftersom det är Matenrou Operas låt Helios som ligger 1:a på LMN J music lista, så lägger jag upp låten här för att den lyckats hålla sig kvar en vecka till.

Tycker faktiskt den är riktigt bra :D


Av Mimmi - 28 juli 2011 20:00

Hittade en ny igen ^-^

Jippie :D

Av Mimmi - 28 juli 2011 18:58

Jag var så himla trött när jag kom hem igår och klockan var halv 9 tror jag.

Kunde inte sätta mig vid datorn för jag skulle upp tidigt idag och spela ännu en golftävling.

Kom på tredjeplats igår och idag vann jag lottningen.

Inte så himla speciellt men nu så ska jag se till att blogga ofta ^-^

  


Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards