Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Mimmi - 25 mars 2012 20:01

Tja jag har inget bättre för mig så här får ni lite gifar xD

Lite blandat :P

Gackt is seriously freaking me out <.< 


And that one is just too cute ^~^ 


   And this one XD HAHAHA

shinpei-anon: Chiyu’s just sitting there like: Da fuq man, get away from my pancakes


You just have to love tumblr for all the smiling faces we get ლ(╹◡╹ლ)

Av Mimmi - 25 mars 2012 19:29

Det har varit ganska tyst här.....

Ledsen för det, men nu är jag tillbaka för att fylla igen tystnaden ^-^

Jag tänkte att jag skulle ha en massa saker färdiga som jag kunde lägga upp på båda mina bloggar för att liksom visa att man faktiskt har gjort någonting.

Men nepp så är det inte för jag får inte youtube att acceptera mina videos T.T

Men det ska alltid vara något problem vad det än är så jag orkar verkligen inte bry mig mer.

Men en sak jag faktiskt gjort så är det att jag gjort klart min AMV :D

Om ni vill så kan ni titta på den (\・・)&sigma; HÄR 

Den ligger på min andra blogg men jag orkar inte ladda upp den här också för det tog tillräckligt lång tid första gången.

Det hade varit mycket bättre om jag fått upp den på youtube men, DET VILLE DEM INTE!!! <.<

Så tja jag ska se om jag kan lösa det.

Någon som har haft liknande problem??? För det är något med att det inte får visas i vissa länder (typ alla länder om jag ska vara ärlig)

Jaja så är det med mig jag ska skriva lite mer nu

Ciaossu!!! 。◕‿‿◕。)


Av Mimmi - 10 mars 2012 19:27

Ledsen att jag inte kunnat svara tidigare men jag har haft det här med praon och så var jag deprimerad över en annan sak fast det slutade bra ändå. Nu ska jag inte gå in på fler detaljer utan jag får se till att svara på din fråga :)

hej mimmi^^ jo jag undrar om bloggplatsen.se är ett bra ställe för jag vill gärna börja blogga igen och jag känner inte för blogg.se längre:D

Det är kul att höra att du tänker börja blogga igen ^-^ Jag längtar till att få läsa ;)

Jag tycker att bloggplatsen är väldigt enkel att använda för jag orkar inte lägga så mycket tid på design och sånt :)

Så på det sättet är det ju bra, men det hindrar ju kreativiteten :(

Det är lättnavigerat också, med menyer och sånt och sedan finns det väl inget mer att säga. Så för att sammanfatta så är det väldigt enkelt ;)

Hoppas det var ett okej svar och om det är något mer så skriv igen :)

Av Mimmi - 10 mars 2012 18:30

Idag är det ju 10 år sedan The GazettE startade. Jag har varit på tumblr hela dagen och väntat på massa fakta från deras live :D

Av alla saker som fansen skrivit har gjort mig lite ledsen (eftersom man inte kunde vara med själv ;A;)

Men det gör inget jag känner mig glad ändå ;D

Och all denna band merch som man har sett bilder av nu: JAG TROR JAG DÖR!!!!

DET FINNS SÅ SJUKT MYCKET GREJER SOM JAG VILL HA!!! ;_;

Nu har det ju blivit en jättestor twitter trend idag och det gjorde mig också glad ^-^ (även fast jag själv inte har twitter xD)

Har ni sett deras nya look??? DEN ÄR AWESOME!!!!

När jag möttes av detta på tumblr så dog jag nästan O.O

Jag ville småskrika lite men jag hade min lillebror och pappa bredvid mig så jag fick kväva det så gott jag kunde -.-''

 

THEY ARE SO AMAZINGLY BEAUTIFUL SO I DON'T HAVE ENOUGH WORDS TO DESCRIBE IT!!!!!! ♥-♥

Det finns massa mer bilder på min tumblr men jag orkar inte lägga upp dem här (ja jag vet att jag är lat xD)

Jag är så hyper så jag har svårt att sitta still X)

Men jag tror det är allt jag kan skriva här så nu får jag fortsätta och dampa på tumblr tror jag :D

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards