Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mimmi - 31 augusti 2011 21:06

Jag tänkte att jag bara skulle lägga upp lite bra låtar som jag har hört :)



Hade tänkt lägga upp fler men jag har inte tid nu :(

Hejdå ♥

Av Mimmi - 30 augusti 2011 20:02

Hej igen :)

Förlåt att jag inte bloggat nu men jag har letat runt hela tiden efter piano noter och det är supersvårt att hitta :(  ( i alla fall dem jag letar efter -.-'')

Den här veckans etta blev alltså Acid Black Cherry med låten Shoujo no Inori III

:D

Av Mimmi - 28 augusti 2011 13:07

Golden Bomber har jag hört om rätt ofta men nu inser jag varför :)

Jag gillar deras musik men de är också grymt roliga :)

Jag lägger upp två PV:s och lite annat smått roligt ;)


Denna är bäst ;)

3:10 Cheerleading?!?!?! O.o


Herregud här kommer en K-pop verision också O.O Tror inte de får några K-pop fans...... Det här är bara helt weird O.o


Som om inte allt detta är nog har de gjort reklamvideos också och de är ju som alla japanska CM........ja ni vet lite weird allihop :P

Fyra stycken olika CM om samma sak kommer här :P

Herregud jag undrar vekligen varför jag fastnade för det här bandet O.o

Men om någon mer har gjort det nu så säg till så att det inte bara är jag som känner mig helt förvirrad ;D

De verkar verkligen ha kul i alla fall ;) ( kanske det som smittar av sig xD )

Av Mimmi - 28 augusti 2011 12:24

Japp det var därför jag inte hann att blogga :P

Det var en tävling i Forsbacka som jag var på ^-^

Det gick riktigt bra men det var bara jag i min klass så jag vann i alla fall.

Det är lite synd när man inte har några motstådare men som tur var spelade jag inte dåligt så jag kunde ta emot priset med gott samvete :)

Då var min förklaring gjord och nu ska jag blogga om lite annat :D


Av Mimmi - 26 augusti 2011 20:19

Tja har inget speciellt att skriva om så varför inte lägga upp dagens låt ;)

Har varit på typ utflykt med klassen idag och det var väl helt okej :) Så det var det jag gjort idag. Ska börja rita på lite porträtt sen så det blir inget mer idag.

Dagens låt är "A" med bandet Royz♥

GAAAAAHHH!!! CAN'T STOP HITTING REPLAY!!!!,hehe

Jag bara älskar hans röst ♥_♥!! This is going to be my drug X)

Av Mimmi - 26 augusti 2011 20:07

Jag har inte bloggat på jätte änge känner jag nu :(

Det beror på några saker som jag helst inte vill ta upp här men jag kan väl bara säga att jag inte mått så bra inombords helt enkelt...

Men nu känner jag mig starkare för tillfället så då får jag se till att vara glad :)

Så vad sägs om lite bilder som är lite kul :)

Not me,hehe

  

Tycker den här är så gullig ^-^

  

Wonder if it's true X)

  

       Okej den här var bara cool ;D

Av Mimmi - 22 augusti 2011 21:04

Änntligen så var man färdig...

Det tog lång tid det var inte meningen men datan dog tre gånger igår när jag nästan hade allt fixat -.-

Så imorgon kommer jag blogga som vanligt ;)

Det var allt jag hade att säga jag har inte mer tid nu så, hejdå!!♥


Hur tyckte ni att det blev föressten?? :D

Av Mimmi - 18 augusti 2011 20:10

Tja jag tänkte att jag skulle göra något med bloggen innan skolan började men det gick ju inte -.-''

Så jag gör det denna helgen som kommer :)

Men idag var väl en okej dag.... men jag är fortfarande så trött på Rådaskolan -.-

Det är ju ingen ording alls på allt.

Så jag har haft mina kompisar och min musik som räddning ;)

Är lite synd att ingen tycker om J-rock och K-pop så mycket som jag gör :(

Ingen gillar det överhuvudtaget  :'(

Varför?!?!?!

Feel's so lonely...........

Men,men får klara mig i två år bara sen är det över ;)

Då drar jag till Japan!!! (♥♥♥önskar jag av hela mitt hjärta♥♥♥)

Jag vill studera där :)

Okej då var det nog om mig så nu lägger jag upp en låt ;)

Det får bli D=OUT med låten One♥

Tycker dem är rätt bra och hans röst är verkligen speciell :D

Den gör mig glad tycker jag ^-^

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards