Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mimmi - 16 augusti 2011 19:51

Tänkte att jag skulle göra om bloggen ^-^

Har ju inte ändrat någon gång så någon gång får bli den första.

Det kommer att ta sin tid men jag ska jobba på det ;)

Ska göra det på min andra blogg också så det kommer nog inte bli färdigt förrän imorrn -.-

Men i alla fall här får ni en låt också ;)

Den här gången blir det SuG's låt Alterna ;D

(0=^.^=) Hejdå

Av Mimmi - 15 augusti 2011 20:13

Det får bli ett snabbt inlägg bara så här får ni dagens låt av Sindra som heter Strawberry Butterfly ;)

Av Mimmi - 15 augusti 2011 15:57

Hejsan ;)

Nu ska jag på golfträning men när jag kommer hem blir det nog ett inlägg till skulle jag tro.

Men i alla fall så hittade jag Gazettes låt Remember the Urge tidigare.

Det var från en intervju eller något :s

Men det var så dålig kvalité så jag brydde mig inte...

Men nu!!, nu hittade jag den med en riktigt bra kvalité  \( ^-^ )/

Guuuud vad den låten är bra!!!!!!!!!!!! ;D

Hoppas ni älskar den lika mycket som jag ;)

Haha, tycker det låter så roligt när han som intervjuar säger vad låten heter ;)

Av Mimmi - 14 augusti 2011 16:58

Tja det blev så att jag får ta och börja lyssna på Royz nu ;)

Fastnade totalt för den här låten som heter Eve:r.

Hoppas ni också tycker den är bra :D

Hans röst.... jag bara smälter....... O.O

Av Mimmi - 14 augusti 2011 15:41

Guuud vad gulligt!!!!!!!! (tycker jag i alla fall)

Inför bandet Royz nya maxi singel så har de gjort två dans videos.

Inte för att jag vet varför men det var kul att de gjorde det ;D

Jag har inte hört det här bandet förut men de är ju bara för söta (=^^=)

Så jag får se om jag börja lyssna på dem i fortsättningen :)

Låtarna heter Still och Joker.


Här är Still


Här är Joker

 

Av Mimmi - 13 augusti 2011 19:18

Hejsan ^-^

Jag har inget mer speciellt att skriva om så här får ni dagens låt ;)

Den fanns inte på yuotube men jag löste det på ett annat sätt.

Så här är Nightmare's nya låt Star Spangled Breaker :D

Jag älskar den!!!!! \( ^-^ )/

Av Mimmi - 13 augusti 2011 17:09

Åhh jag glömde igår att trummisen i bandet MUCC fyllde ju år igår O.O

Så förlåt mig Satochi och jag hoppas att du hade en bra födelsedag ändå :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Mimmi - 13 augusti 2011 09:20

Hej Amanda :D

Ska bli kul att få svara på dina frågor ^-^


1.Var i Sverige bor du?
2.Om du fick dejta en person i hela världen vem skulle det vara?
3.Vilket är ditt ABSOLUTA favvo band/soloartist?

 

1. sv: Jag bor i Dalsland, utanför ett litet ställe som heter Mellerud :)


2. sv: Tja du, den frågan var svår :s

Ärligt talat så vet jag faktiskt inte. Men jag skulle vilja att det var en person som är: rolig, omtänksam, spelar instrument & är en asiat x)  Så en person som passar in på detta kanske?  Den personen måste ju inte vara det men ni fattar ;)


3. sv: Jag har ju inte lyssnat på j-rock så mycket så att jag känner att jag verkligen har en favorit, men för tillfället måste jag ändå säga: The GazettE 


Tack för dina frågor Amanda och nu får du en liten bild ^-^

Teru! <333

  

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards