Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under september 2011

Av Mimmi - 30 september 2011 17:42

Ja jag är inte såhär jätteledsen över något speciellt, eller tja det kan man ändå säga ändå.

Jag såg just lineupen för V-rock festivalen som är i japan O.O

För en stund sen var det bara FAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!! jag fick ur mig av ren ilska. (förlåt för att jag svär men jag måste få uttrycka mig)

Så nu är jag deprimerad -.-

V-rockfestivalen är ju så himla stort och det är många av artisterna som jag verkligen gillar som ska spela.

VILL TILL JAPAN NU!!!!!!!!!!!!!!!! Eller den 23 oktober i alla fall

I just wanna cry now.............sniff...... här har ni länken också till V-rock festivalens hemsida Klicka här

GAAAAAAAAHHHH!!!!!! (litet vredes utbrott igen hehe)

Av Mimmi - 28 september 2011 17:43

Jag såg nyss hela deras senaste pv så här får ni bandet Screw med låten Brainstorm :)

Fastnade direkt ;D

Har lyssnat på dem ett tag och den här gillar jag mycket :)

Av Mimmi - 28 september 2011 17:29

Hmm hittade den här bilden nyss och jag antar att det är deras senaste look :)

Inte så himla bra bildkvalité :(

Men men, de ser himla bra ut i alla fall X)  Like always ^-^

Av Mimmi - 28 september 2011 14:54

Jag har lyssnat på den här låten så himla mycket nu X)

Så här får ni The GazettE med låten Remember the Urge

HD också ;D

Av Mimmi - 26 september 2011 17:01

Jag blev lite förvånad när jag såg deras nya look faktiskt O.O

De kommer att släppa en ny singel också den 23 november :)


Av Mimmi - 26 september 2011 16:30

Hejsan :)

Vet ni vad jag hittade igår?

En sida där du kan göra din facebook lite roligare X)

Klicka här! 

Jag har laddat ned det och instalerat något litet program så nu har jag ett Gazette tema/layout på facebook ^-^

En liten spellista vid sidan får man också så nu sitter jag och lyssnar på Gazette, Royz, Alice Nine, Miyavi och en massa mer X)

Jag tycker det blev mycket roligare att vara på facebook nu :)

Tyckte det var så trist med samma gamla färg :(

Av Mimmi - 24 september 2011 21:01

Jag sitter verkligen och funderar just nu -.-''

Jag vet inte vad jag ska lägga in på bloggen just nu :/

Jag kollade en stund sen och då märkte jag att det är ju mest bara videos hela tiden O.O

Jag borde börja bildbomba eller något men....

Åhh jag vet inte. Det kanske är lite tråkigt när det blir för mycket av en sak :/

Jag vet inte, men jag ska fortsätta att grubbla och kanske så dyker en helt brilliant idé upp i mitt huvud eller något.

En får hoppas det :)

Så jag får ta och sova på saken och så får vi se X)


Av Mimmi - 24 september 2011 17:27

Här kommer ännu en countdown ^-^

Förlåt att jag lägger upp det så sent idag :(

Har inte haft tid -.-

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards