Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Mimmi - 25 juli 2011 20:14

Har glömt att skriva det tidigare men jag ska åka till Strömstad och spela golf ^-^

Vi är en grupp som ska åka dit och vi åker med två av våra golfledare :D

Vi ska vara där i två dagar så vi kommer bo på något vandrarhem en natt.

Det är en tävling där på onsdag så vi åker imorgon för att spela in oss på banan.

Kan alltså inte blogga imorgon och kanske inte på onsdag heller.

Men vi får se om jag orkar eller inte när jag kommit hem ^-^

Hejdå♥


Link for give away of t-shirts:

http://edohsama.blogspot.com/2011/07/edoh-got-tumblr-join-my-giveaway.html

Av Mimmi - 25 juli 2011 20:00

Hejsan på er ^-^^

Jag ser på det här programmet som heter J-Melo och det går på NHK World på måndagar ^-^

De brukar ha me jättebra musik och lite allt möjligt så jag tänkte lägga upp en liten intervju med Versailles som två flickor gjorde och en liten comment från GazettE.

Jag hade inte sett de tidigare utan jag hittade dem nu.

Lyllos dem som fick träffa Versailles, jag vill byta med dem! :(


Vet inte varför jag lägger upp den här men jag gör det i alla fall.

Jag vet inte om det räknas som ännu en repost men jag vet inte :S


I paste a link here to, from the post i did yesterday ^-^

http://edohsama.blogspot.com/2011/07/edoh-got-tumblr-join-my-giveaway.html

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards