Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under december 2011

Av Mimmi - 4 december 2011 20:35

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Love it♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

HD också, JIPPIE ^-^

Av Mimmi - 4 december 2011 20:15

Att inte Takeru märkte något XD

Han sa i och för sig att han tyckte att det var någon bakom han men ändå X)

Av Mimmi - 3 december 2011 17:35

Hej igen ^-^

Hade jätteroligt på vårat besök i Stockholm :D Vi besökte museer (som inte var så himla roligt för jag hade redan varit på dem -.-'')

Men det spelar ingen roll, för sen var det fritt på stan och jag hittade ett par grejer som jag verkligen gillar :) (kan lägga upp bilder sen när paketet från CDJapan också kommit)

Men en sak som var lite mindre bra var att man typ inte fått någon sömn alls men det gör inte mig så mycket för man fick det nästan ännu roligare för att alla var så övertrötta XD

Så det var allt det positiva med det som har hänt mig :D


Men så har vi två saker som inte var så bra :(

Jag kunde inte få tag på Mae så att jag kunde träffa henne och Amanda och Jossi hade inte tid :(

Men så är det när man åker under vardagarna :/ Men vi får se till att träffas någon annan gång helt enkelt ;)

Sen så har jag en sak som jag deppar över just nu........

MIN DATOR FUNKAR FORTFARANDE INTE!!!!! O.O

Den var inlämnad så att han skulle ta bort viruset (eller vad det nu var) men när jag hämtade den idag och provade hemma så funkade den inte O.O

JAG TROR JAG DÖR!!!!!!! Jag har en massa saker på den datorn som jag behöver just nu!!!!! 

Man blir ju så deppig så det är inte klokt för jag betala 450kr för att han skulle göra det men den funkar inte ändå?!?!?!?! Jag fick utbrott förut när det inte funkade och nu sitter jag bara och deppar och är förtvivlad :/

Vi ska lämna in den igen men funkar den itne efter det så kommer jag helt enkelt inte orka se en dator.........

Men nu lämnar vi det och så får vi se vad som händer.......

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards