Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Mimmi - 20 december 2011 21:27

Hejsan :)

Har inte haft tid att skriva något för att det har varit Öronmats föreställning igår kväll och idag C:

Öronmat är en konsert med alla elever på Rådaskolan som vi har varje december. (för er som undrar :) )

Så jag skulle spela ett piano solo :) Jag hade tänkt spela "People Error" igen men jag ändrade mig denna lördagen när jag hittade noter till denna underbara låt:

Huvudtemat i filmen "Hachiko a dog's story" <3

Den filmen gråter jag på varje gång jag ser den :'( ♥

Så jag blev jättelycklig när jag hittade noterna och övade in låten utantill på två dagar helt själv ^-^!! Plus att jag ändrade väldigt mycket på slutet så att låten blev längre ;)

(känner mig lite smått stolt faktiskt ;D)

Jag kände att det gick bra båda föreställningarna så jag är väldigt glad för det med :D

Men då vet ni i alla fall vad jag har sysslat med de senaste två dagarna ;)

Sov gott allihopa för det ska i alla fall jag ^-^

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards