Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Mimmi - 7 december 2011 16:38

Hejsan allihopa jag har lite svårt att bestämma mig så kan ni hjälpa mig lite???

Jag blev utvald som en av de 25 personerna som kan ge extra poäng till vissa låtar i LMN's sista countdown :D

Så nu måste jag välja lite olika saker så jag ber er att skriva vad ni tycker i en kommentar så hjälper det mig att välja lite ;) Jag har redan bestämt mig på vissa men jag vill i alla fall se vad ni tycker :)

Så det här är de sakerna som jag ska fylla i:

1. 10 låtar som du tycker ska visas i final

2. En artist som du tycker har gjort best låtar i år

3. Den låten som hade den bästa lyriken i år

4. Den låten som hade den bästa musiken i år

5. Den låten som hade den bästa PV'n i år

6. Nominera 3 J-rock/Visual-kei artister som du föredrar

7. Nominera 3 icke visual kei artister som du föredrar

8. Välj den anime song som du tycker var bäst i år

9. Tillslut vilken artist tycker du förtjänar att bli finalens 1:a


Tack så mycket om ni kommenterar för att det skulle hjälpa mig mycket :)

Ni behöver inte komma på något på alla men skriv i alla fall några ^-^


Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards