Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mimmi - 3 oktober 2011 19:06

Här kommer den senaste countdown från LMN, enjoy ;)

Veckan 1:a är:...........THE GAZETTE med låten REMEBER THE URGE!!!!!!!!

ÅÅÅÅHHH, I JUST LOVE IT XD

Av Mimmi - 3 oktober 2011 18:47

Det blev inget bloggande denna helgen som ni märkte men jag har varit helt borta typ hela tiden X)

Varje gång jag loggade in på min blogg var de bara som om det stanna i mitt huvud.

Jag hade liksom noll koll på vad jag gjorde kan man säga XD

Lite kul att få sig en blackout då och då men nu blir det andra bullar. (eller nåt sånt)

En sak till också, jag undrar varför folk inte kan hålla sig till sina egna saker.

Jag ska förklara varför jag tycker så.


I skolan, när man kommer till skåpet och det bara är 5 minuter kvar på rasten så märker man att man inte får upp sitt lås O.O

Då är det någon idiot som antagligen har försökt stoppa in sin egen nyckel i det och försökt öppna det eller bara stuckit in något i låset så man inte får upp det.

Det leder ju till att man måste hitta en lärare som får bryta upp låset -.-''

Dessutom så är lås banne mig inte billiga!!

Jag undrar varför ställer folk till med sånna saker!?!?!?!

Det är andra gången det hänt mig, fast då var det någon som hade böjt sönder mitt lås -.-''

Alltså är folk så jävla dumma i Sverige eller????

GUUUUD!!!! jag är så sur -.-''

Pappa höll ju på att gå i taket när man berättade det hemma O.O

Det var det jag behövde säga den här gången.

Har ni upplevt något liknande så förstår ni att det känns bara så himla onödigt, korkat och man blir ju sur på de idioterna som inte fattar.

Okej nu är det dags att blogga om något annat :)

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards