Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Mimmi - 24 oktober 2011 21:54

Det var Världens barn konsert i lilla Mellerud idag och då var det ju musikskolan som skulle ha det ^-^

Så jag var med och spelade låten People Error på piano X)

Jag är så himla glad för att jag tyckte att jag var så duktig och spelade rätt. (okej det var ett litet fel men det märktes knappt X) )

Så när jag hade spelat kände jag mig verkligen så här :  Superglad helt enkelt ^-^


Men tja det varade inte länge för sen fick jag reda på vad min mamma tyckte -.-''

Hon började med att det var jättebra och sen betonade hon verkligen "men du spelade FEL"

Jag trodde ärligt talat att hon inte skulle märka det så jag bara O.O

Tja jag kände mig då typ såhär:     hela jag bara neeeeeej

Så det var min dag det, inte så speciell men i alla fall något att skriva om ^-^

Så nu ska jag plugga lite för det är engelska prov imorrn, BYE <3333333

Jag lägger upp låten jag spelade i alla fall för jag tycker den är så underbar ;D


Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards