Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mimmi - 10 oktober 2011 19:43

Tja jag har nog tagit mig vatten överhuvudet eller något X)

Men i alla fall så ska jag förklara varför :)

Jo det var så att nyss hittade jag en rätt bra pianoverision av en låt, men den stämde inte riktigt med orginalet så jag började leta efter en annan.

Så nu hittade jag en riktigt bra en men det finns ett problem: det är ju så svårt! O.O

Jag kollade noterna nyss och tja man blev lite deppig :/

Den går lite för fort den här så man kan ju spela lite långsammare, men det blir ju inte så mycket enklare för det :(

Men men jag får kämpa :D

Så har jag ju lite annat på gång också så jag börjar med den lite senare ;)

Av Mimmi - 7 oktober 2011 17:50

Äntligen finns PV:n med bra kvalité ^-^

Kan ni gissa vilken?? ;)

The GazettE med Suicide Circus såklat :D

ÅHHH jag längtar tills albumet kommer ^-^

Jag har beställt Toxic men jag beställde ett annant album samtidigt så jag får vänta tills det andra släpps innan de kan frakta skivorna :(

Så jag får vänta till november (när albumet släpps) och sen kanske det tar ännu en månad innan jag får dem :(

Men båda är limited edition så det är värt all väntan X)

Av Mimmi - 6 oktober 2011 19:44

Yay deras senaste PV ^-^
Another song I'm starting to love
 
För er som inte hört dem tidigare får jag väl bjuda på lite gamla favoriter ;)
 
 
Okej den här är inte så gammal men den är så bra!!! :)

Av Mimmi - 6 oktober 2011 19:31

ÅHH jag har lyssnat på previewn så länge och äntligen kan man lyssna på hela PV:n!!!

Här får ni ONE OK ROCK med låten C.h.a.o.s.m.y.t.h

WAAA!!!! I LOVE IT ^.^


Här får ni en länk på en annan låt från ONE OK ROCK :)

Det är enda stället jag har kunnat hitta den PV:n på och tja när du startar videon så får du se vad som händer X)  (det är inget fel på din data om du tror det)

Låten heter Re:make och jag tror många har hört den om ni lyssnat på LMN ;)

http://www.oneokrock.com/cam/remake/without/

Av Mimmi - 5 oktober 2011 20:08

KYAAAA!!!

Lite fangirl scream X)

Jag hittade det här bandet nyss och det är deras första PV :)

Bandet heter AUBE och låten【Hyakka Ryouran/百花繚乱】

↓↓↓ ♥♥♥I LOVE THIS♥♥♥ ↓↓↓

Det är något speciellt med dem men jag kan inte sätta fingret på vad :S

Anyway I JUST LOVE THEM!!!!

Av Mimmi - 5 oktober 2011 20:01

Äntligen hela PV:n ;)

Som man har väntat och jag gillar den mycket ^-^

Av Mimmi - 5 oktober 2011 19:11

Jag bara älskar denna låten

Så här får ni Acid Black Cherry med låten Shangri~la♥


Han ser mycket yngre ut nu måste jag säga O.O

och jag älskar det =^-^=

Fast nja jag vet inte mycket yngre, för han ser rätt ung ut annars också :) men lite yngre måste jag säga XD

Men i vilket fall så älskar jag hans hårfärg ^-^

Tycker hans andra hårfärger också passat honom...... men nu släpper vi det, han är en bra artist i vilket fall X)

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards