Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Mimmi - 17 februari 2012 13:30

Grattis på 33 års dagen Hizaki!!! ^-^

Hoppas han har en helt underbar födelsedag :3

He's a little princess<3

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥   ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥  

♥♥♥♥♥♥お誕生日おめでとうございます♥♥♥♥♥♥

Av Mimmi - 17 februari 2012 13:15

Den är bara så himla fin! ♥.♥

Av Mimmi - 17 februari 2012 13:00

Alltså jag är bara för mesig -.- Men jag kan inte hjälpa det!!!! Jag har en enorm fobi för spindlar O.o

Jag trodde jag skulle dö nyss när jävligt stor spindel föll ned på mitt skrivbord!!!!

Jag vet inte vart den tog vägen så jag är lite rädd :( VARFÖR SKA JAG VARA SÅ SJUKT RÄDD FÖR NÅGOT SÅ LITET!?!?!

Men men, jag kan bara inte hjälpa det jag vara är sån som freakar out så fort jag ser en spindel :/

Ville också be om ursäkt för att jag inte bloggade igår men jag var på hovfjället med min skola ^-^

Det var super kul och jag blev så flum ett tag så jag höll på att skratta ihjäl mig i liften xD

Sen en dålig grej med det att idag märkte jag att jag har fått en massa blåmärken O.o

Har ingen aning om hur jag fick dem men det spelar inte så stor roll de är ju där i alla fall :/

Okej det var väl allt jag hade att säga då ;)


Ciao! :)

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards