Mimmi-jrocklover♥

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Mimmi - 20 januari 2012 18:02

Jag har lust att byta header nu men jag vet inte riktigt vad jag vill ha så kom gärna med förslag ^-^

Jag vill ha lite förändring nu efter allt dåligt så jag är väldigt mycket öppen för förslag :)

Efter att jag bytt headern så känns det som en nystart och jag sk verkligen stsa på att blogga :D

Så tack om ni kommer med förslag ^-^

Av Mimmi - 20 januari 2012 18:00

Idag fyller Aoi år ^-^!

Han blir 33 :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

  

♥♥♥♥♥♥お誕生日おめでとうございます♥♥♥♥♥♥

Av Mimmi - 20 januari 2012 17:32

Ledsen att jag inte kunnat blogga men min tid är allt för kort just nu.......

Ännu en sak är att det är så jävla mycket dåliga nyheter och jag blir inte direkt på något humör att skriva saker :(

Så jag ska berätta lite vad jag menar:

1. Det här året verkar ju verkligen vara det sämsta med en massa band som lösts upp. Här har ni några som exempel: SOMATIC GUARDIAN, Tokyo Jihen, Aicle, NEXX, Luzmelt, Cradle of Chaos, och NIL VANISH

2. PS Company har också gjort ännu ett uttalande nyligen: 


Attention:
Please refrain from using copyrighted pictures, movies
or any other material that depicts our artists.

We have seen an increase of this recently, images from our site have also been used as twitter icons or similar. (In other words no using their bands as avatars or uploading any of their pictures)
 
In addition, we would also like to prohibit uploading,
reuploading our videos on YouTube and similar services.
For the artists sake, and our future coverage, we hope for your understanding and cooperation.
PS COMPANY bands:-
the GazettE
- Alice Nine
- Kra
- SuG
- ViViD
- D=OUT
- BORN
- SCREW
 
Det här är ju bara skitsnack enligt mig. För hur ska vi annars få veta vad det finns för musik där borta va??
Jag hittar massa nya band med hjälp av bilder som folk har på sin profil :/
Så ska vi inte få reda på er musik så att vi kan köpa den?!?!?!
Jag vet att alla kanske inte håller med mig men jag har väl ändå rätt att säga vad jag tycker.
 
3. Det tredje och sista som jag tycker är skit är att man stängt ned MEGAUPLOAD!!!!!!!
Jag är så jävla sur pågrund av det O.O 
Jag orkar bara inte med fler saker om det ska fortsätta såhär alltså....
Hur dålig start på året ska det bli va?!?!?!?!
Ledsen för ett inlägg med mycket text men jag behöver verkligen skriva av mig.

Presentation


Hejhej^^
Mami här igen :D
14 år och helt kär i just J-rock och har en familj som inte riktigt förstår en -.-
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen ^^

Translate

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards